Jul 31, 2014

Tienertour dag 2 en 3 Primark en Zandvoort.

Dag 2 en 3 zaten vol met shoppen, op zondag zijn we naar Rotterdam gegaan en hebben we daar de Primark geplunderd en gisteren (dinsdag) zijn we naar Zaandam gegaan omdat we nog wat anders van de Primark wilde hebben in een andere maat om vervolgens af te sluiten in Zandvoort.

De Dagen.
Op Zondag zijn we naar Rotterdam gegaan en hebben daar Primark #1 geplunderd, heb echt leuke dingen gekocht! Die zal ik na het verslagje laten zien.

We zagen naast een fontein deze regenboog en even later zagen we ook nog deze zwaan, ik moest het er even samen een foto van maken en ik moet zeggen hij is nog mooier geworden dan dat ik gehoopt had!


Op Rotterdam centraal even langs de Burgerking geweest en jemig wat ben ik fan van deze dingen, het zijn smoothi's in de smaken Mango Tropical en Aardbei Banaan. Ik had donderdag toen we Walibi gehad hadden de Aardbei Banaan al gehad en moest toch ook de Mango Tropical even proeven en ik ben meteen om, ik hoef ook echt geen milkshake meer, dit is zo veel lekkerder! Jammie.

Nadat we Primark #2 gehad hadden in Zaandam zijn we doorgegaan naar Zandvoort. Ken je dat, dat als je in de buurt van zee bent je het ruikt, ik ben zo'n type. Van de zee word ik zo rustig en ik hou ook van het strand ik kom er helaas niet zo vaak maar wanneer ik er ben kom ik tot rust het is een soort thuis, raar eigenlijk, maarja. Ik heb dit ook bij bos en natuur en als ik paardrijd maar dat is weer een totaal ander verhaal.

 Het waaide nogal!

Ik weet niet ik vind dit gewoon mooi, haha!
Met die lieve Marleen.

De Kleding.
Hieronder ga ik de kleding plaatsen, ben echt gek op alles!

Het is zo'n knoopblousje, ik zag hem hangen en dacht meteen: "ja die wil ik hebben"
€10,00 Primark Zaandam

Dit is het tweede knoopblousje, ik zag em hangen en vond de print meteen al geweldig, pineapple mania haha. Jup deze ga ik sws veel aanhebben. Hij heeft ook nog twee borstzakjes.
€6,00 Primark Rotterdam

Hier hoef ik denk ik niet zo veel bij uit te leggen, wie wil deze nou niet in zijn collectie. Nivrana is en blijft een fenomeen bij velen, no matter how old you'll become you will always love nirvana. Nou dat dus.
€8,00 Primark Zaandam

Weer zo'n vrolijke top, printjes, printjes printjes ik ben er echt helemaal gek op! Deze kon ik dan ook niet kunnen laten liggen haha.
€6,00 Primark Rotterdam

Ja ik ben nog steeds fan van dit schattige gele vogeltje, ik heb dit zo massaal gekeken toen ik kleiner was dat ik gewoon nog precies weet dat ze dan altijd zij: "i though i though i saw a pussy cat" Dit is ook typisch zo'n geval van hoe oud je ook word hier zul je voor altijd van blijven houden!
€8,00 Primark Zaandam

Dit kortje broekje met leuke print vond ik toch ook wel nodig. Ik ben niet zo van de korte broeken en heb er dan ook niet veel maar deze vond ik erg leuk. Hij heeft een bloemetjes patroon en zit echt heel lekker.
€13,00 Primark Rotterdam

 Dit is de eerste van de twee maxi rokken die ik gekocht heb, ik ben er helemaal gek op en ook deze weer: printjes, printjes, printjes. Ik heb wel problemen met het combineren maar daar kom ik wel uit.
€12,00 Primark Rotterdam

Dit is de tweede die ik gekocht heb, hij is zo vrolijk en deze moest ook mee. Ja ik ben dan ook typisch zo'n persoon die het meteen aan wil, dus dat heb ik dan ook lekker gedaan haha.
€12,00 Primark Rotterdam


Als laatste maar zeker niet het minste dit prachtige jurkje. Ik had deze gezien in een shoplog voor ik zelf naar de Primark ging en ik wist gewoon dat ik deze moest hebben. Ik heb uren gezocht in de Primark in Rotterdam en kon alleen deze vinden die gelukkig in mijn maat was. In Zaandam heb ik deze helemaal niet gezien dus ik ben echt heel blij dat ik deze gevonden heb.
€12,00 Primark Rotterdam

Conclusie
Dit waren alle kleding stukken die ik gekocht heb, ik heb ook nog wel wat kleine dingen zoals wat standaard broeken en wat hempjes, sieraden dat soort dingen maar die vond ik niet interessant genoeg om met jullie te delen. Ik ben echt gewoon blij met alles en wil alles snel en graag aan. Ook heb ik nog een paar hakken en een paar sandalen gekocht! Het enige waar ik erg van baal is dat ik niet een mooie tuinbroek heb kunnen vinden, ik wilde graag een tuinbroek en vond er in Rotterdam eentje met kleine mickey mouse logo's erop maar deze was helaas niet in mijn maat, in Zaandam kon ik helemaal geen spijker tuinbroeken vinden, heel jammer.

Desalniettemin Het was een hele geslaagde Tienertour en ik weet zeker dat ik volgend jaar weer wil gaan. We willen kijken of we volgend jaar met een grotere groep kunnen gaan. We zien wel wat het gaat worden, dit jaar was wel echt super tof.

Zijn jullie wezen tienertouren of gaan jullie nog iets anders leuks doen in de vakantie?



2 comments:

  1. Leuk zo'n zomertour! En wat je zegt over Nirvana is helemaal waar! Ik heb ook zo'n fijn shirt van ze via de Primark. Dat blauwe jurkje is trouwens ook heel tof!

    ReplyDelete

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat! Ik zal proberen iedereen te beantwoorden en ik vind het voor erg leuk te lezen wat je vind! Ga je nou zelf iets uitproberen of heb je jouw mening zet die er dan ook lekker onder! Hier heb je ruimte zat! xx