Jul 21, 2014

My Life In Pictures #1

Dit word mijn allereerste mijn leven in foto's bericht! Deze maand was één en al drukte, leren, leren, leren en dan heerlijk vakantie vieren. Proefwerkweek heeft veel van me gevraagd maar ik ben mooi over naar 6vwo en ga richting mijn examen. heel erg spannend dus.


Mijn maand stond totaal in het teken van, jawel je raad het al, The Fault in Our Stars van John green. Dit prachtige boek kwam in andere landen al in juni in premiere maar Nederland moest helaas tot Juli wachten en omdat ik in een klein dorp woon moesten we nog wat langer wachten.

Ja dit is de meest bekende uitspraak van het boek. Dus ik liet mijn artistieke kanten even opkomen en heb dit maar in elkaar gefrutseld, ik ben alleen niet echt goed met mijn handen in de vorm van knippen en plakken dus het heeft even geduurd voor ik mooie wolkjes kreeg, doe mij toch maar liever videobewerken en fotograveren!

Met die lieve Maysol ben ik dan naar The Fault in Our stars geweest en heb na de pauze het maar vijf minuten droog gehouden de rest heb ik gehuilt, het is ook zo zielig!

Het is een heerlijk weertje en ik word er helemaal vrolijk van, op de laatste dag van school waar ik alleen nog even mijn rapport moest ophalen was ik dan ook helemaal vrolijk en met bloempjes, ben ook helemaal gek op me nieuwe lippenstift, CORAL PINK IT IS.

Omdat ik vakantie heb, krijg ik ook weer heerlijk veel tijd om te doen wat ik graag wil, lezen. Dit boek is het einde van twee geweldige trilogieën die samen komen, the darkest powers trilogy en the darkness rising trology. love it!

Mijn nieuwe palet is binnen, het Sleek Snapshot pallet, de regenboog moest dus ook maar is geprobeerd worden en, al zeg ik het zelf, hij is heel goed gelukt!

Ondertussen was dit schatje ook nog eens jarig! Dit moest ook wel even gevierd worden. de dag erna ook gezellig met zijn allen naar braamt geweest, jippie het word eindelijk weer zomer!

Deze lieverd ook weer even gezien tijdens het feest van leentje! It had been a while.

Oeh wat hou ik toch ook van dit pallet!!

Jep! every brunette needs a blonde best friend, wat hou ik toch van dit schatje.

we kregen ook nog deze mooie dingen, dit is één van in totaal hebben we er twee, 's avonds mooi deze fakkels aan en genieten van de zomer it is!

 Ik ben ook helemaal gek op mijn andere nieuwe pallet! W7 In The Buff.

ook Sacha heeft het warm, Skunkie en Mickey zitten binnen hopend op hun eigen soort verkoeling. Van mij hoeft het dan ook niet zo heel erg warm doe mij maar iets minder.

Dit was de eerste My Life In Pictures. Hopen op een maand vol met nieuwe dingen en dan komt er weer een nieuwe aan.



No comments:

Post a Comment

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat! Ik zal proberen iedereen te beantwoorden en ik vind het voor erg leuk te lezen wat je vind! Ga je nou zelf iets uitproberen of heb je jouw mening zet die er dan ook lekker onder! Hier heb je ruimte zat! xx