Jul 20, 2014

Sleek Snapshot review+ooglook

Eindelijk wordt het dan weer warmer weer en worden alle kleuren feller en vrolijker, de vakantieperiode is dan ook ingegaan en ik kan niet wachten om hele dagen niets te doen. Een week geleden heb ik dan ook twee prachtige paletten besteld en thuisgestuurd gekregen, dit waren de W7 in the buff en het palet waar ik het nu over ga hebben, het Sleek i-divine Snapshot.




De verpakking van dit Sleek palet vind ik werkelijk prachtig zoals bij alle andere sleek palletten. Het is een zwart elegant doosje die vrij dun is en mooi vorm gegeven. Het is ideaal om snel even in je tas te stoppen en mee te nemen als je ergens heen moet, dus ook erg geschikt voor als je op reis gaat.


Het is een prachtig palet met heel veel kleuren en veel mogelijk tot variatie, mijn handen jeuken dan ook om dit prachtige palet te gebruiken. het heeft 12 kleuren waarvan er 5 mat zijn en 7 met glitter. voor mij zijn vooral de glitters erg mooi!



de namen van de kleuren van links naar rechts.
de bovenste rij: Summer Breeze, Martini, Kiwi Flower, Lotus Flower, Humming Bird, Tequila Sunrise.
de onderste rij: Sand Walker, Washed Ashore, Sunset, Green Iguana, Purple Haze, Magenta Madness.
De kleuren zijn zoals je kan zien goed gepigmenteerd en zowel martini als Sand Walker zijn erg geschikt als highlighter.

Ik het tot nu toe het palet al behoorlijk vaak gebruikt en ben helemaal verliefd op de variatie van kleuren en combinaties die mogelijk zijn. Het pallet is goed van kleur en heeft weinig fall out mits je niet te veel op je kwastje neemt en gewoon aftikt.
Ik heb twee looks uitgekozen die ik het mooiste vond van die ik gemaakt heb.



Hier heb ik martini als highlighter, Kiwi Flower over het bewegend ooglid en Green Inguana op de hoek van mijn oog en crease. Ik heb Washed ashore nog een beetje aangebracht in mijn crease om wat schaduw te creëren en heb het geheel afgemaakt met eyeliner en natuurlijk mascara.

Hier heb ik door middel van de kleuren één voor één aan te brengen in de volgorde van een regenboog en daarna af te maken met eyeliner een regenboog gecreëerd. Misschien dat ik hier nog een tutorial van ga maken.

Al met al ben ik echt gek op dit palet, het heeft veel kleuren een geweldige pigmentatie en heel veel mogelijkheden, dit pallet is de eerste die ik ooit van sleek besteld heb en dit word zeker weten niet de laatste. Het enige nadeel aan dit palet is dat het niet heel makkelijk in de winkel te verkrijgen is. in ieder geval niet bij mij in de buurt. Het pallet is wel hier te bestellen en zal dan € 10,0 + verzendkosten worden.

Het palet is erg kleurrijk en wil jij wel wat gaan experimenteren met kleurjes en ben je niet bang deze te dragen dan moet je dit zeker gaan uitproberen. Het is zeker een aanrader! ben jij echter gek op een natuurlijker bruinere kleur dan zou ik toch echt voor Au Naturel of Oh So Special gaan.




No comments:

Post a Comment

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat! Ik zal proberen iedereen te beantwoorden en ik vind het voor erg leuk te lezen wat je vind! Ga je nou zelf iets uitproberen of heb je jouw mening zet die er dan ook lekker onder! Hier heb je ruimte zat! xx