Jul 26, 2014

Tienertour Dag 1 ~Walibi

Donderdag mijn aller eerste dagje tienertoer gehad! Walibi was onze eerste bestemming en het was echt super met die lieve Marleen! Heb echt gelachen en we hadden ook echt super weer!



Nou het begon natuurlijk met het plannen van de hele trip en ik ben toch echt tot de conclusie gekomen dat dit niet mijn beste eigenschap is. Esmay had namelijk heel slim een tankstation aangezien voor een treinstation, jup heel slim, NOT!


 Op de dag zelf eerst maar beginnen met treinen, we hebben denk ik uiteindelijk 3 uur in de trein gezeten maar het was zeker leuk! En voor we op weg gingen moesten we toch wel even een selfie maken hihi.



 We hebben behoorlijk wat moeten treinen, we hebben onze overstap gered in 2 minuten anders moesten we een half uur wachten, we zijn wel goed!



 Na een hele tijd reizen, na de trein ook nog met de bus, kwamen we dan rond een uur of 1 aan in Walibi.

 Tijd voor The Speed of Sound!

Heel veel attracties gezien en ook bij sommige nog snel even een foto kunnen maken!


 Ik vond dit gewoon echt een heel mooi ding!

gezelli en jaa me haar ging op de dag steeds meer krullen door al het water dat erin gekomen is door de attracties, altijd leuk dat wonderhaar haha.

Na heel wat attracties toch even tijd voor iets nieuws, samen deze churros gedeeld het was een mix van een pannenkoek en oliebol in de vorm van een gigantische patatjes, grappig en lekker dit.


Na een hele mooie dag in Walibi was het tijd weer op te gaan naar huis, ten eerste met de bus! We kwamen hierlangs en dacht even snel een foto maken!


Oja het hele park stond vol met Lavendel en die zaten vol met hommels en bijen, oh wat hou ik toch ook van de zomer!

In de trein even lekker lezen, heb het boek "The Rising" van Kelley Armstrong uitgelezen en begonnen in het boek "The Selection" van Kiera Cass. Van "The Rising" komt binnenkort nog een review!

Op het station in Utrecht even langs de burgerking, door het slome werken van de mensen hier wel de overstap gemist, maar het eten was het zeker waard.

In de auto van het station naar mijn huis ook nog heel mooi zonsondergang!

Het was zeker een geslaagd dagje en ik ga graag nog een keer naar Walibi, het is een heel groot en mooi park met veel gave attracties voor zowel heel jong als wat ouder! Ik vond denk ik the express het gaafste, hier zijn we als laatste in geweest, je moet eerst een klein stukje lopen om vervolgens op het "perron" aan te komen waar je in de attractie stapt die vol zit met over de kop en schroeven, love it!

Morgen gaan we naar Rotterdam en dinsdag naar Zaandam, heb er zin in!


No comments:

Post a Comment

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat! Ik zal proberen iedereen te beantwoorden en ik vind het voor erg leuk te lezen wat je vind! Ga je nou zelf iets uitproberen of heb je jouw mening zet die er dan ook lekker onder! Hier heb je ruimte zat! xx