Jul 23, 2014

Essence Longlasting Lipsticks

Vandaag was ik naar de Kruitvat en kon ik het toch niet laten even naar deze te kijken, ik heb er drie meegenomen en ben er tot nu toe echt heel erg blij mee! Even reviewen dan maar.


07 Natural Beauty.

Natural Beauty is een vrij lichte kleur die je op mijn lippen niet heel erg ziet, maar dit is juist wat ik er zo mooi aan vind. Je kan het prima combineren met een alledaagse look maar ook als je eens denk ik ga heel fel met mijn oogschaduw. Ik vind het ook niet mooi als je felle ogen hebt en dan ook nog eens een felle lipkleur, vind ik een beetje to much.

op mijn lippen:


04 On The Catwalk.

On The Catwalk is een donkerdere kleur en is ook tevens veel duidelijker te zien op je lippen, ook dit vind ik niet erg! Het maakt je volwassener en het past perfect bij jurkjes een normale look of bij denim en natuurlijk veel andere kledingstijlen. voor zowel elegant als voor sportief. LOVE IT!

op mijn lippen:


03 Dare To Wear

Dare to Wear is een prachtig diep rode kleur die in je lipstick colectie thuis hoort vind ik, het is roder dan de normale rood en dit vind ik ook zo prachtig aan deze kleur, het maakt je tanden witter en ik vind het perfect staan bij een zwart jurkje en hoge hakken als je naar een etentje gaat bijvoorbeeld.

op mijn lippen:


Swatches


Conclusie:
Ik vind het echt prachtige kleuren en ze zijn echt heel mooi gepigmenteerd, ze zijn fijn van structuur niet droog en blijven relatief lang zitten voor een low budget lippenstift. Vooral de rode in 03 blijft erg lang zitten! ik ben helemaal gek op deze kleuren en ga er zeker nog meer kopen!

Wat ook echt een pluspunt is, is dat ze zo makkelijk te verkrijgen zijn en dat ze niet zo duur zijn. De Essence Longlasting Lipsticks zijn te koop bij de kruitvat voor  € 2,39 bij de kruitvat of de trekpleister.


2 comments:

  1. Leuke review! Ik heb zelf Natural beauty en On the catwalk ook, ze zijn zo mooi en voelen ook lekker zacht aan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaa ben zelf helemaal gek op deze lipsticks, tijd voor nieuwe kleuren zou ik zo zeggen!

      Delete

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat! Ik zal proberen iedereen te beantwoorden en ik vind het voor erg leuk te lezen wat je vind! Ga je nou zelf iets uitproberen of heb je jouw mening zet die er dan ook lekker onder! Hier heb je ruimte zat! xx