Dec 1, 2015

Nieuwe Camera, Nikon D3200


Iets meer dan een week geleden kocht ik mijn nieuwe camera en wat is het een plaatje, ik heb gekozen voor de Nikon d3200 hierbij heb ik 2 lenzen. Ben jij nou benieuwd naar waarom ik deze camera gekozen heb of wil je gewoon meer weten of kijken wat voor mooie plaatjes ik ermee geschoten heb, lees dan vooral verder.



Al een tijd schoot de gedachte door mijn hoofd op een nieuwe camera te kopen, dit omdat mijn oude niet helemaal deed wat ik graag wilde dat hij deed, hij was niet erg scherp en ook als het schemerig of ietwat donker werd was ik verre van tevreden met het resultaat! vandaar dat ik vorige week maandag een nieuwe gekocht heb.


Zoals ik eerder al verteld heb, heb ik de Nikon D3200 met twee lenzen gekozen, dit is de standaard lens plus een lens om verder mee in te zoomen. dus meer voor afstandbeelden van bijvoorbeeld landschap. De reden waarom ik deze er meteen bijgekocht heb is omdat dit een compleet pakket was en op deze manier het goedkoper uitviel, lenzen zijn namelijk behoorlijk prijzig. denk aan meerdere nulletjes!

De reden waarom de D3200? Heel simpel: Deze is het beste in zijn prijssegment als je gaat kijken naar prestatie, de beelden zijn scherp, mooi helder, de kleuren zijn levensecht en hij is razendsnel. Alleen hier al ben ik echt super blij! Daarnaast vind ik de vormgeving prachtig en is hij heel makkelijk in gebruik en is hij heel fijn om vast te houden. Ik zou deze zeker aan iedereen aanraden!


Met mijn camera wil ik mij meer gaan focussen op fotograferen, maar ook zeker op bloggen. Ik wil heel graag met jullie delen wat mij blij maakt en laten zien wat dingen zijn waar ik van hou en dingen die mij minder blij maken! Zo wil ik heel langzaamaan meer gaan bloggen en schrijven, misschien zelfs in het Engels aangezien dit mijn studie is (English Language and Culture), wil je daar nou meer over weten klik dan even hier!

Hieronder ga ik jullie laten zien wat ik zover aan plaatjes geschoten heb! Veel kijkplezier!

Natuurlijk meteen even testen met foto's maken van mijn make-up van die dag.


 Even de tourist uithangen in je eigen studentenstad, het mooie Groningen.


Mijn kleine grote vriendje, geloof me de meest domme kat die je ooit zal ontmoeten maar oh wat hou ik van em!

 Dit was de kat van mijn oma voor ze overleed in 2007, Mickey is nu alweer 8 jaar bij ons en ze heeft echt een plaatsje in mijn hart!

Last but not least het Princess van het stel, alles moet op haar manier en als dat niet zo is gaat ze zeuren maar ze is ook wel heel lief!!

Ik hoop dat je het leuk vond om mee te kijken! Als je nog vragen hebt, laat ze hier beneden!



No comments:

Post a Comment

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat! Ik zal proberen iedereen te beantwoorden en ik vind het voor erg leuk te lezen wat je vind! Ga je nou zelf iets uitproberen of heb je jouw mening zet die er dan ook lekker onder! Hier heb je ruimte zat! xx