Sep 21, 2015

Make-up Wishlist #1


De herfst komt eraan en er zijn enkele dingen die echt nog op mijn wish-list staan! kijken jullie mee?

1. Mac Diva.

De herfst komt eraan zoals we allemaal weten en dit is de perfecte herfstkleur, de reden waarom deze not niet in mijn stash is omdat ik een soortgelijke kleur van Kiko in mijn bezit heb. Hij zit echter wel in mijn wishlist omdat ik graag een mattere versie zou willen. En wat is deze toch ook prachtig!
19,50 bij de Douglas

2. Zoeva Cocoa Blend Palette 

We kunnen allemaal wel toegeven dat dit de perfecte kleuren zijn!! Wauw!! Elke keer weer als ik deze zie word ik verliefd, de verpakking is prachtig echt ik ben gewoon verliefd daarnaast vind ik de vormgeving prachtig, die we gewend zijn van Zoeva, maar dit is voor mij toch echt wel een pareltje! Jaa deze gaat snel in mijn stash komen!
17,50 bij de webshop van Zoeva

3. Sleek I Divine Enchanted Forest
Het is geen verassing dat ik gek ben op Sleek palettes, de pigmentatie is werkelijk prachtig en ook de vormgeving is prachtig, in het zo simpele maar prachtige zwarte doosje. Deze is echter niet te koop in Nederland helaas dus hier zal ik en wellich jullie ook wat langer op moeten wachten!
10,49 deze kun je wel bestellen op de officiele Sleek site bestellen.

4. Sleek I Divine Vintage Romance.

Ja nog een palette van sleek, had ik al gezegd dat ik gek ben op deze palettes? Nee, nou bij deze. Ook deze vind ik prachtige wat een mooie diepe en warme herfstkleuren, daar word je toch meteen verliefd op? Jaa deze moet er ook echt komen!
10,49, deze is te bestellen op Boozyshop

5. Sleek Blush in Promgrenate
Ook dit is een prachtig warme kleur, ik ben er echt verliefd. Hij is net iets anders dan alle andere roze of bruinige blushes het is een beetje een roze met paarse tinten erdoorheen. Ik weet niet hoe ik deze moet uitleggen, maar dat maakt hem niet minder mooi of bijzonder!
5,99 bij Boozyshop



6. Sleek Blush Rose Gold
Ik ben meer dan benieuwd naar deze blush, het zou een dupe van Nars Orgasm zijn dus deze wil ik zeker testen! De kleur is prachtig en ik denk dat ook deze prachtig zal zijn in de herfst! daarnaast is de prijs ook nog goed betaalbaar!!
5,99 bij Boozyshop


Wat hebben jullie op je wishlist staan??

No comments:

Post a Comment

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat! Ik zal proberen iedereen te beantwoorden en ik vind het voor erg leuk te lezen wat je vind! Ga je nou zelf iets uitproberen of heb je jouw mening zet die er dan ook lekker onder! Hier heb je ruimte zat! xx